Fredag

Äntligen, äntligen, äntligen!
Har nog en förkylning eller annat på gång för jag har varit trött o ändå haft svårt för att sova. tröttheten gör mig ljudkänslig o det är verkligen ingen höjdare när man jobbar på skola. Känns som jag jagat ungar hela veckan o förklarat för dem att det GÅR att skruva ner volymen på MP3 -spelare o annat bärbart. Gissa varför det är hörlurar o inte högtalare liksom?
Känner mig lika munter o social som häxan surtant men det kanske inte är nån nyhet? När jag mår så här blir jag grinig o trött på att man förväntar sig att jag levererar mirakel utan att blinka.  Eller det vete sjutton om man gör men det känns så och det känns som om jag skulle vilja ha braskande aplåder o en fet lön eller något annat tydligt tecken på uppskattning. Bara varannan timme eller så? Det är väl inte för mycket begärt?
Skyller på vädret igen. Deta eviga pissregnande, jag tror jag får gå o börja snickra på den där arken iaf.(Ja gör det säger sambon, du har ju alla djur iaf). Skall försöka komma i säng före midnatt o kanske få lite energi så jag orkar baka lussekatter. Kan väl för sjutton inte vänta med hela batteriet av glögg, lussekatter o pepparkakor i två hela veckor till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0