Fanpire....

Altså... Nu blir det jobbigt. Jag har TVÅ filmer jag måste se,  "låt den rätte komma in" och "twilight", och jag kan omöjligt vänta tills de komme på video. Måste ju se hur de förstört storyn fast jag kommer att bli besviken o muttra om att "så var det inte i boken - faktiskt!" Men med tanke på att "sex and the city" filmen var mitt senaste biobesök o att det dessförinnan gått minst tre år sedan jag hamnade i en biosalong så känns inte oddsen som det skulle vara genomförbart.
Men man skall aldrig ge upp!
I väntan på "breaking dawn" har jag fjäskat med mitt lokalaste bibliotek om att fjärrlåna "laugting corpse", får hoppas att jag kan få tag i böckerna så så att jag slipper köpa in alla Laurell K Hamilton fram till där jag råkade dimpa ner i serien.
Borde lära mig att gå o lägga mig i tid
Hittade gamla bevis på  att blodsugare har funnits i skallen länge hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0