äntligen fredag!

Gah! jag har en förkylning som provbor diverse kroppsdelar för att bestämma sig var den trivs bäst o således skall slå till på allvar. Jag har trasslat mig igenom hela veckan på nått underligt vis och nu på fredagen kändes det nog farligt nära sjuknärvaro... Tänkte ta mig en whiskey för självmedicinering men väl hemma vill jag bara sova.
kan bero på att jag ägnat eftermiddagen åt en liten Göteborgstripp som slutatde med att barnet o jag åkte hem med en fyraårig änka i behov av fågelsällskap. Får väl se om damerna kommer att komma överens sedan, än så länge är det  karantän som gäller. Om inte annat får de väl sitta i varsin bur o skrika förolämpningar till varandra, det brukar ju kunna liva upp?
Hade en hel hoper saker som jag tänkt blogga under veckan men orken har inte funnits alls... funderar starkt på att bara gömma mig under täcket i den måndet går som småbarnsförälder..
Känns iaf som jag har haft en hyffsat effektiv arbetsvecka - särskillt om man tar in att jag varit förkyld o luddig i skallen hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sonja

En fin anka till?

Krya på dig, kraaam!/Sonja

2008-11-22 @ 04:30:30
URL: http://sonjac.wordpress.com/
Postat av: Maria

ingen anka den här gången, det var en liten undult

2008-11-22 @ 17:45:03
Postat av: Sonja

Åhå, vad gulligt. Den måste du fota vid tillfälle. vad är det för färg? Är den tam?

2008-11-23 @ 11:30:36
URL: http://sonjac.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Vad för pippi alt fjäderfä har du inköpt i gbg då? nyfiken som jag är;)



ja usch vädret blir man ju inte heller piggare av...kallt el så är det grått o regningt;(



Ha det gott nu i veckan

2008-11-24 @ 13:37:32
URL: http://batslycke.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0