pimp my ride?

Eh... jag tycker inte ens om dragspelsmusik så varför måste jag trycka ihop hela fronten på bilen? Har lärt mig att airbagen luktar riktigt äckligt när den löser ut och att det känns ungefär som ett taskigt magplask i skallen... Inte så kul men bättre än att slå ut tänderna mot ratten. Tur i oturen att det ändå var låg hastighet och att alla klarade sig med blotta förskräckelsen (utom att jag har ont efter bältet o kommer att varaf-n så stel imorgon) Är mest arg på att jag kunde vara så klantig och så fortfarande lite omskakad.
Sambon fick åka och hämta hem sin familj i skakat men intakt skick och så var jag tillbaka på ruta ett - ingen egen bil... nåja det kunde slutat värre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj men vad skönt att ni inte skadade er i alla fall!!

2008-03-15 @ 00:05:36
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Ylva

Nää, vad otäckt! Vad har du nu gjort? Kört på en bil? Kanske som morfar som krockade några gånger men alltid tyckte att det var den andra som körde på honom. Fast när han höll på att köra på en stillastående vägmaskin blev han tyst...

2008-03-17 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0