WoW?

hm, nu har jag lyckats registrera mig o ladda ner en provversion av world of warcraft. Om ni läst mitt inlägg om allt trassel jag hade för att lyckas med det så vet ni att det är att bedömma som en framgång. Spelandet då? Nja, jag har inte en aning om vad jag håller på med... för Igår dog jag fyra gånger på raken tills någon vänlig själ upplyste mig om att man kunde få återuppstå redan på kyrkogården o därför inte behövde tillbaka till min kropp som låg bland ilskna vargar. .
Kan nog bli beroendeframkallande men just nu blir jag frustrerad över att jag inte fattar vad jag håller på med o att många uppdrag är rätt monotona...
Nåja, får väl parkera mig vid datorn o påstå att jag studerar samtida ungdomskultur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0