tio dagars prövning?

eh...
när de har en drive om att man kan få pröva world of warcraft gratis i tio dagar så trodde jag att det var spelet man fick pröva. Inte att prövningen var att i tio dagar försöka trassla sig igenom deras registreringssida. Hitills har jag ägnat det ett dygn o råkat ut för tre scenarion.
1.filen kan inte hittas.... dyker upp på valfritt steg i processen
2. sidan får spader när den laddar om sig o envisas med att franska är samma sak som svenska så jag får fransk text på allt.
3. När jag nästan trasslat mig igenom tröttnar sidan o säger att jag är en slöfock som är för långsam i registreringsprocessen...
kul spel...

Kommentarer
Postat av: Linda

haha det är nog lika bra att du inte börjar. :P det är himla beroende framkallande.



Fast jag har just nu en paus med mitt spelande. Får se om jag tar upp det till hösten eller ej.



Vilken sida hämtar du det ifrån?

2008-06-24 @ 12:23:23
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0