Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=451:

1. Brukar du lyssna på programmet Sommar?

2. Är det någon av årets sommarpratare du är nyfiken på och vill höra prata i radion?

3. Brukar du lyssna på radio? Vad för slags radioprogram i så fall?

4. Om du fick önska någon som skulle sommarprata: vem skulle det vara?

1. Inte varje sommarpratare men iaf nån per år. Kanske inte alltid den jag hade tänkt mig heller.
2. Jonas Wahlström är jag riktigt nyfiken på (även om hotet att han skulle berätta om hur man onanerar med en elefant lät rätt avskräckande), sen är det Peter LeMarc o Åsa Nilsone med.   
3. Lyssnar gärna på P1 i bilen (men byter program eller till CD om det blir "ring P1") del ger nått slags koll på världen utanför familjebubblan o man kan få lite allmänbildning och diskussionsämnen på köpet.
4. Skulle vilja höra Jonas Gardell sommarprata igen, mer kommer jag inte på just nu.


Kommentarer
Postat av: Sissi

Jag är också så glad för sommarpratarna!! :-) Brukar sitta som klistrad eller ha mobilen med radion i örat. Såg att man kan lyssna på Mustafa Cans prat från 2003 igen, det ska jag definitivt göra! :-)

2008-06-16 @ 10:57:28
URL: http://sissilinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0