tack för det telia

i tisdags funkade inte telefonen... felanmälde o fick besked att det skulle åtgärdas den 17!!!! de tar tre dagar på dig för att ens titta på felet... o ersättning skall man inte få förrän efter fem dagar. Det är nog dags för felia att göra en realitycheck? Vill de bli anlitade  måste de ju se till att man kan lita på att allt funkar- speciellt om de vill förse mig med både telefon, internet o digitaltv...
Ett rent helvete att få tag i nån levande person o lyckas man med det får man ändå inga svar. Idag påstod de att felet skulle vara avhjälpt men telefonen fungerade ändå inte... NU fungerar allt igen - efter att SAMBON varit ute o lagat det.... Bra jobbat? Inte av telia iaf  Tur att man har ihop det med en händig karl... annars hade jag väl inte haft elefon på de nämsta veckona?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0