kulturfyran

Bara en dag sent kommer här svaren på veckans kulturfyra från kulturbloggen


1. Vem skulle du vilja ge en Oscar postumt?

2. Vad tycker du förresten om Oscarpris och Oscarsgalor?

3. Batman hette ju Läderlappen när jag var liten och det var min favoritserie. Vilken är eller var din favoritserie?

4. Vilken artist har du inte hört live men skulle vilja se och höra?

1.Är ju inte mycket till cineast... så jag vet egentligen inte... Charlie Chaplin kanske? 
2. Inte så engagerad men det kan vara kul att kolla på alla klänningar *s*
3. när jag var liten var det Pellefant, sen blev det Mulle (i min häst) o nu är jag svag för Jan Berglins gubbar
4. Elvis Costello (och varför inte Leonard Cohen?), jag har annars en diger lista på artister jag skulel ha sett men det blev aldrig av


Kommentarer
Postat av: Ylva

Du och jag är lika fantasifulla när det kommer till Oscarutmärkelser. Jag tänkte också Chaplin för att han är den typiska filmstjärnan. Han har redan fått oscar, men det hindrar väl inte oss från att vilja ge honom? ;-)

2008-07-06 @ 12:38:52
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0