hoppas på AdLibris...

Jag slängde iväg en order till AdLibris igår, jag hoppas verkligen att de skall vara mindre slöa med att få iväg böckerna den här gången. Sist tog det fem dagar för att skicka iväg paketet o sedan blev det strul med leveransen så väntan blev olidlig.... Misstänker nog att det kommer att ta fem dagar för dem att skicka iväg paketet den här gången med eftersom jag bara beställt engelska pocketböcker... MÅSTE ju få resten av Karen Armstrongs serie, helst igår... men sambon är nog tacksam om de tre återstående delarna dröjer så det går att kommunicera med mig utan att först ägna en kvart åt att flytta min uppmärksamhet från boken.
Hade lite problem med "Dimestore magic" innan jag kom över det faktum att hon skapat sin nya hjältinna med kalkerpapper emellan nya boken o manuset från de  tidigare böckerna om Elena, men när jag väl kommit över det var jag fast. Jag gillar böcker om vampyrer o  varulvar o när bägge förekommer i samma o dessutom blandat med häxor, trollkarlar o annat övernaturligt blir jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0