jag vill inte börja städa (idag heller)

Åhhhhh, har en massa borden...
Skulle städa, plocka o försöka rädda tvätten (torktumlaren verkar ha gett upp tillvaron) och försöka få något torrt och rent att klä familje n i framöver...och så laga mat... iaf lunch till mig o dottern. men jag idds likaom inte.
Dottern tog sig en tupplur. Hoppas det resulterar i ett piggare barn, den här förkylningen var inget kul och jag borde äl göra henne sällskap och däcka... men det orkar jag inte heller.
Tror jag skall börja med att skriva en lista så jag kan bocka av saker när jag väl får de gjorda. man känner sig så mkt duktigare då...
Tror inte blogga skulle stå på den listan?
kan kanske börja med att göra iordning kläckaren. äggpaketet är iaf inlämnat nu men det lär ju inte börja röra sig i postens hantering förrän i eftermiddag. jag vill ju ha dem NU (nyss) Nåja... Får hoppas att de hinner fram imorgon så jag kan åka och tjata till mig paketet imorgon kväll iaf... Skall bli spännande att se hur de klarat resan (och ännu mer spännande att se om några kläcks).
Fast det finns lite saker att se fram emot... I helgen kommer Y hit och vi skall gå på mellodifestival igen, det börjar bli en rejäl tradition nu... vi har varit alla år sedan de började med deltävlingar och iår skall vi gå på direktsändningen och inte på genrepet. fast vi lär inte riskera att synas i rutan eftersom vi sitter någonstans lååååååååååååångt under taket som vanligt... (fanns inga bättre platser lediga)
o igår sjöng fåglarna så där så man tror att våren väntar bakom hörnet...
och så hittade jag ett jobb att söka, även om jag inte lär få det så känns det iaf bättre att kunna söka nått vettigt som man har meriterna till..
nepp, nu vaknade barnet... så då får det väl bli lunch snart? pasta kanske?  bara att slita sig från datorn o få nått vettigt gjort

Kommentarer
Postat av: Linda

Du och jag får sitta och våndas ihop efter våra paket! :P Det är sååå synd om oss.

Ska bli kul att se hur det går med äggen sen!

Ja söka jobb är aldrig kul!
Jag håller verkligen tummarna för du får något bra.

2008-02-06 @ 18:03:38
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0