onsdagskväll...

Har inte orkat med nått nytt försök på bakningen... dagen har varit intensiv nog som det varit tack! Härmed beställer jag frid o ro för både torsdag, fredag o gärna resten av terminen med. Ibland undrar jag vad i h-vete jag gett mig in på men å andra sidan så vet jag inte om alternativet att gå arbetslös i all evinnerlighet heller är så lockande (utom just idag då). Morr! Tänkte försöka köpa mig tröstsushi men kön var för evighetslång för att jag skulle ha hunnit med att äta så jag får nog ha det innestående.
Vill köpa mängder av böcker nu, har fastnat för att läsa på engelska helt plötsligt... (eller är det bara för att utbudet av vampyrromaner ökar drastiskt då?) Problemet är väl bara att det blir rätt dyrt att läsa in sig på bara ett par av de där jättelånga serierna jag snokat upp. (Mina försök att beställa hem Anita Blake - böcker går inte så bra, har inte hört ett ljud o tycker att det borde hända nått snart om jag inte skall ge upp)
Kan säga att det är betydligt lättare att blogga på ett tangentbord där alla tangenter fortfarande fungerar, min dator vill just nu inte skriva V utan massiv övertalning o en del annat endast efter tvekan. Då flyr man familjen o sätter sig i ensamhet vid den stationära (eller var det för att jag behövde ladda upp bilder för framkallning?)
Varför skall det för övrigt vara så trassligt att beställa bilder o allt vad det är frågan om. Mkt enklare när det räcker att skriva ut dem på fotoskrivaren hemma...
gnäll, gnäll, gnäll
en dag när det varit mindre tjaffs skall jag minsan få ihop en lista på saker som gör mig glad...
kan säga en sak utöver dotera då... att nya fågeln tinar upp o sitter o kvittrar lite nu o då. Mys


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad för vampyeböcker är det som du läser/letar efter? nyfiken i en strut



Låter som att du inte trivs så bra på jobbet och jag kan förstå det. Elever är jobbiga personer och speciellt i vissa åldrar kan jag tänka mig!



2008-12-04 @ 08:14:52
URL: http://lindashusablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0