Kulturfyra om mode och bloggar

Hänger inte riktigt med alla utmaningarna, men nu tänkte jag iaf bli klar med kulturfyran innan nästa kommer.
1. Modeveckan pågår. Vad betyder mode för dig?

2. Modebloggar är kanske de som gått bäst ur ekonomisk synvinkel, om man kikar på den svenska bloggosfären. Har du hittat någon modeblogg du tycker är bra?

3. Skulle du vilja försörja dig på att blogga?

4. Vad ger bloggandet dig? Eller med andra ord: Varför bloggar du?

1. Jag är rätt ointresserad - och snål... mina kläder skall inte kosta fyrsiffriga belopp... inte per plagg iaf.
2. Nej, jag kan få lite tips på barnkläder i en del bloggar jag läser....
3. vissa dagar låter det lockande men samtidigt  blir det ju ett tvång att blogga då
4. nått slags ventil skulle jag säga. Tanken var från början att skriva om böcker men det blir mer vardagspladder av det hela. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0