wroooooooooooom!

Sedan en vecka tillbaka är jag bilburen igen, hittade äntligen en bil som jag ville ha och inte var allt för dyr. Nu väntar jag bara på att den skall börja rasa ihop men hitills ser det inte ut att vara några hopplösa fel på den. Har beställt o fått nya vinterdäck som sambon fick äran att lägga på idag. Den är lite mysko i framvagnen men det kan vara bromsskivorna som är lite skeva eftersom hjulen satt lite löst när jag köpte den (hepp! vilket fynd? *s*) Nu är hjullagren åtskruvade igen
NU är jag iaf ägare till en mörkblå MB c-klass kombi med automatväxel. yiha! SÅ skönt att kunna åka till biblioteket när jag vill o inte vänta till L kommer hem. Sedan är det ju kul med två mercor på gårdsplanen med. Lite borgarbracka med "lantgods" o merrrrceeeedes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0