klurigt

När man har haft ont i ryggen o mest legat o tyckt synd om sig själv är det rätt skönt att må bättre... o vad gör man då? Går ut o bär ldor... tunga lådor! Som om det inte räckte med ett barn som gärna vill lyftas o hissas och bäras.
Så gissa om min rygg knotar igen?
Jag som kände mig vansinnigt duktig som fick ett ryck o bakade en massa kanelbullar igår. Borde nog ha nöjt mig med det och inte börjat en ny rond mot kartongkaoset. Fast det ser nästan ut som ett hem o inte som ett varulager nu. iaf tills jag släpade in porslinskartongerna. men det finns ett o annat i dem som jag behöver packa upp snart eftersom de hör till det panikpackade.
Funderar på var vissa saker har tagit vägen. Hoppas att de inte har hamnat i containern. Hittar dem inte nu men misstänker att vi kan ha flyttat dem till stugan eftersom det var längesedan jag såg dem senast. har inte ens nått minne av att ha släpat runt dem i sommras.
Annars sitter jag här o har bilångest igen. har kanske hittat en bil nu men sedan beror det lite på priset om det blir affär eller ej. Jag har en känsla av att  säljaren överskattar värdet lite väl mkt. Är en del att göra på den även om det inte är akut men då måst man ju ta hänsin till det när man funderar på vad man vill ge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0