smulan

Måste nog dammsuga tangentbordet? Eller ha styrketräning för händerna... tappar en massa bokstäver när jag skriver, sist det hände var boven ett tangentbord fullt med kaksmulor.. har sina nackdelar med ett sötsug som sätter in i slutet av graviditeten när man inte rkar vara effektiare än att parkera vid datorn... nu vet jag inte riktigt vad dottern kan ha smulat ner i laptopen... hon är väääääääääldigt pysslig av sig vissa dagar. I förrgår så visade hon hur man med kortkomandon kan vända skärmbilden på datorn upp o ner - fungerade inte på in dator utan bara på sambons... Jag skrattade så jag grät medan han i panik försökte låsa den upp o ner-vända texten i jakt på svaret till hur man fick bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0