schlagerfrossa

Gahhhhh! vilket tråkigt schlagerspektakel...
Lite otippat har jag tre favoriter; Gekland, Frankrike o Tyskland... Turkiet var rätt trallvänligt med... men helhetsintrycket är trist som den senaste tidens gråa väder. Ingen lär väl hålla med mig men jag tyckte att greklands lille gosse som åmade sig så fint var rolig (fast så tilhör jag ju en minoritet som finner "Borats" bleka, håriga, pinnsmala ben intressanta)
Roligast var nästan frankrikes galne lille rosaklädde man som kutade runt med Jonas Gardell-mimik men liknar Mark Levengod...
Å snälla, kan ingen få tyst på kommentatorerna? De är inte där för att tycka så förbaskat mkt... Blir SÅ irriterad när han säger att här kommer den segaste låten... Men tänk om inte jag tycker det då? o tänk om jag inte per automatik tycker att sverige har det bästa bidraget? tycker faktiskt att Salo gjorde en väldigt blek insats i kväll... Mycket skitsnack blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0