taggad men seg...

Ylva taggade mig för en evighet sedan men på grund av snorträsket, öroninflammationer o oinspiration blev det hängande i luften.
Bättre sent än aldrig?

1  Jag har taskig motorik och får kämpa för att lära mig nya saker som cykling, bilkörning etc... Gitarrspel har jag totalt kört fast på för jag får inte ordning på högerhanden...(och brist på musikalitet kanske?)
När jag väl tog körkort (i Säffle) var körskolelärarens bästa replik "Mariiia för hällwete, åkta min biiil!" på bredaste värmländska.

2. Dessutom verkar jag vara lite seg med att passera genom utbildnigsväsendet. Gick tre o ett halvt år i gymnasiet fördelat på två olika tvååriga linjer... Sedan pluggade jag på universitet o högskola. På bibliotekarieutbildningen drog vår magisteruppsats ut på tiden i fyra terminer mot en (typ.. jag har förträngt hur lång tid vi höll på)


3 Min toleranströskel för oreda är pinsamt hög.

4 Jag brukar sjunga skillingtryck i bilen (när jag kör ensam), en ovana från min första bil som inte hade fungerande radio.

5 Mina hobbys har en tendens att ligga på gränsen till manier, därför har jag ont om plats men gott om akvarier, porslinsblommor o böcker.

6. Jag har haft Christian Olssons tränares pappa som chef (fat det är mer "jag mötte Lassi") och det var skoj.

Fuskar med att skicka utmaningen vidare för dels har den fastnat så länge här o dessutom verkar de bloggare jag skulle kunna tänka mig att våga utsätta för det antingen haft den redan eller så inte ha tid med den.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, titta, där kom listan till slut! Jag brukar hävda att vi höll på med uppsatsen i åtta terminer av fyra för att det låter så absurt...

2007-04-02 @ 14:43:19
URL: http://www.yfronten.blogg.se
Postat av: Johnny

Ursäkta om jag verkar lite korkad (vem vet, jag kanske ÄR korkad), men vilken utmaning? Jag kan inte se att det nämns någonstans i texten…

2007-04-09 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0