snorträsket

Jaha, vi är fångna i snorträdket. Visste inte att en så liten person kan producera sånna mängder snor? det sa jag i och för sig ocm blöjorna i början med så man lär sig nya saker som förälder. Iaf så hostar och nyser hela familjen på kapp nu och H och jag avverkar näsdukar i rasande takt. Inte helt frivilligt för Hs del, hon hatar allt bråkande med hennes näsa men lite sanering får det bli emellanåt.
Är nästan ännu tröttare än när jag hade 39 graders feber och är hon inte bättre i morgon så tänker jag bråka till mig en läkartid för henne.
Har iaf lyckats rymma på några småutflykter. Idag är födelsedagskorten postade äntligen och även sticklingen som stått i två månader på diskbänken i väntan på bättre väder.
Skickade tillbaka scrapbookingbokenjag beställt på ad-libris. Den var inte alls vad jag behövde som inspiration. Skall försöka hitta nått ställe där man kan få kika i några och hålla mig till tidningar tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0