Helg

Tur att det blir helg emellanåt! Är intill döden trött och dessutom lite småförkyld. Njuter av att ha lagt H för en tupplur och bara skrota lite vid datorn utan att fånått vettigare gjort än att leka med alla roliga fonter jag laddat ner och så blogga då - men det är ju nästan nyttigt så intresserade som folk är av ens torftiga liv *ironi*. Nåja, jag ser det som ett sätt att skaffa gratis terapi. Särskillt sedan dearest D försvann bort i cyberrymden och inte orkar höra på mitt eländesgnäll längre. Nåja, nån dag kanske jag skriver nått intressant här med *S*
Vi har varit och kikat på ännu en gård. Känns oväntat posetivt men inte perfekt. Funderar fortfarande om och vad vi skall bjuda. Har en känsla av att den kommer att bli dyr för att folk betalar för vad de tror man kan göra den til och inte vad den är. Inget fallfärdigt ruckel utan fullt beboerlig men däremot krävs en hel del jobb med att riva ut äckliga gammla plastmattor, slipa golv, måla om, fixa köket, bygga om badrumoch det kan bli hur mkt jobb och pengar som helst. Kanske lägger ett bud iaf men tror inte att vi kommer att vara med i slutstriden. Lite kul ändå att hitta ett hus som inte får en att kräkas när man ser det irl på visningen.
Nu skall jag ha kaffe! Får man inte sova på nätterna är det bra att ha en espressomaskin och kunna dopa sig genom dagarna. Har fått ett huslighetsutbrott och försöker göra plommonspäckad fläskkaré. Tror inte jag har ätit det på femton år? Få se om jag minns varför när jag plockar ut den ur ugnen och det blir matdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0