Fredag

Tur att det är fredag för jag är helt slut... Helgen innebär ju inte ledigt men iaf en möjlighet att dumpa över dottern på sin far så att jag inte behöver ha ett öga på vad hon sysslat med. Där har vi nackdelen med att hon är stor nog att sysselsätta sig själv, inte alltid som jag uppskattar det hon hittar på. Idag har hon rivit sönder en bok, jagat katten och hivat ut delar av CD-samlingen på golvet. Hon har nog inget emot Manic street preachers egentligen, de bara råkar stå innom räckhåll.
Förresten är jag arg, en plastbit på mina glasögon har lossnat så de ser asymetriska och knäppa ut. Vet inte när det hänt och hittar inte den saknade biten. optikern kan inte fixa fram en reservdel utan erbjöd sig att ta bort plastbiten på andra sidan med. Bah! sabba glasögonen behöver jag inte mer hjälp med och jag undrar hur många tusen den där ditlimmade plastbiten gjorde på bågarna när jag köpte dem? *morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0