däst men nöjd

Det är motigt att gloffa i sig julmat när man knappt ätit på en vecka, man har liksom blivit för asketisk för att klara julbordets utsvävningar... fast jag har nog lyckats rätt bra iaf. Vi fick till en jansons frestelse som mest bestod av grädde... en grundar bra *s* Förundras lite över att man liksom glömmer hur gott vissa saker smakar när det inte är säsong för dem, bryselkål fattar jag inte varför jag inte käkar när det inte är jul (ja, ja... jag vet att alla inte gillar brysselkål men jag gör ju faktiskt det)
Har iaf lyckats sätta mig o scrappa idag. ÄNTLIGEN! Blev klar med en LO som jag påbörjade så smått när jag var på pysselträff för eeeeeevigheter sedan. Sedan blev det faktiskt en LO med lite magbilder med, inte helt nöjd med den kanske... Fast om jag kan få till rubriken på nått sätt så är den nog att betrakta som klar sedan. Skönt iaf att få sitta o pula lite nu när det mesta av pysslet varit nedpackat sedan flytten... Funderar på att scrapa lite på almenackan med...
Funderar på om jag ids åka in o knö i affärer imorgon, borde köpa lite nya kläder men jag vet inte om det är värt att trängas med alla som har vässade armbågar o fynd i blick... Eftersom det är jobbkläder jag främst skulle behöva )altså kläder som kan passa OM jag nu lyckas hitta något jobb) känns det inte så lockande... går väl som det brukar, jag kommer hem med en massa nytt till doteras garderob istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0