vårvärme

Tror att våren gör en lite allmänt kollrig. Trots sömbrist rantade jag, hunden och barnet (i sin vagn) iväg på en långpromenad i fredags. Över tre timmar var vi ute men då ingick badpauser för hunden, barnfotografering i vitsippsbacke, lite asfaltskrypning och gåövningar med mera... Var rejält trött i benen sedan. Till och med hunden var lite mör men barnet som färdades i vagnen större delen av tiden tyckte det var långtråkigt och somnade.
Igår kikade vi på bil som såg lovande ut och därefter hälsade vi på hos min mormor. Hunden kräver minst en promenad till vattnet för att bada när vi är där så vi utnyttjade det vackra vädret. Vattnet är svinkallt kan jag meddela. Badade fötterna eftersom dottern ville promenera rätt ut i vattnet. Hon brydde sig inte vidare om kylan utan stod i strandkanten med fötterna i vattnet, höll mig i ena handen och plaskade med den andra.
En vecka efter påsk och hon har gjort om bedriften med att frivilligt ta några stapplande steg. Få se hur länge friden varar - snart får hon kläm på det och så lär man få springa efter...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ursäkta, men jag tycker fortfarande att du ska byta ut bilden på startsidan. Antar att det ska föreställa H men det ser ut som en läskig alien med världens största skalle...

2007-04-17 @ 15:08:41
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: maria

det ÄR en läskig ailien ju...

2007-04-23 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0