hobby

sambon förstår inte riktigt mina manier...
bubblade på om diverse prylar jag ville köpa när restskatten är betald och plånboken återhämtat mig när han lite spydigt undrade vad min nya hobby egentligen var. Shopping! Kontrade jag.
Borde det inte vara så att hans traktamente för USA-jobbet automatiskt tillfaller mig? Jag har jufaktiskt lidit nästan två veckor som gräsänka, då borde jag få shoppa upp hälften av de pengarna iaf? (Eller är det det jag HAR gjort tro?)
För att motivera alla mina inköp har jag iaf satt mig och pysslat lite. Drömmer om ett rum där sakerna kan ligga framme mellan varven o där jag kan dtänga dörren så barnet inte kommer in och försöker slicka i sig stämpelfärg eller annat olämpligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0