onsdagsgnäll

Tycker en smula synd om mig. Diskmaskinen la av i tisdags. Den vägrade helt enkelt släppa ut vattnet (vilket kanske är att föredra mot att släppa ut allt över golvet?) Så nu är jag diskmaskin själv. Lagom kul… Hemmafruträsket nästa?

Pissväder ute och industrierna har lekt katastrofövning så VMA-larmet har gått två gånger, ni skall inte tro att de bryr sig om att ha information om att det är övning på nått annat ställe än den egna hemsidan. Hela den här orten kommer att kola den dag det blir ett klorutsläpp för folk här har noll respekt för larmet. Man tänker bara ”jaha… nu tutar dom IGEN.”  Trött på att bo i den här hålan och se industrierna och deras pysande men framför allt slippa höra deras djädra oväsen och gnisslande. Bläh!

H har två tänder och gnager gärna med dem på mig eller på vad som helst. Igår fick hon  en morot att leka med och jag hörde hur hon raspade med tänderna.


Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Tycker också synd om dig! Diskmaskiner är djävulskap.

Och visst kunde man leka skitsnacksbingo på en intervju. Är väldigt tveksam till att man får jobbet dock ;-)

2006-11-17 @ 11:12:05
URL: http://hejchef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0