En spricka i kristallen

Försöker emellanåt läsa ikapp "snackisarna" som alla skulle läsa en period även om jag inte hann det just då. Att intresset för Cecilia von Krusenstjernas bok var så enormt tror jag till stor del beror på att folk var ivriga på att få Gyllenhammarskvaller, det är ju en roman och inte en självbiografi men folk förväntar sig snaskiga detaljer iaf. Lite kul med att känna igen vissa platser i Göteborg och dess omnejd som döpts om lite lagom mkt för att man skall känna igen dem iaf om man har lite lokalkännedom.
Egentligen kändes det logiskt att läsa den här efter Gardells bok, även här handlar det till stor del om strävan att vara till lags, att försöka få andra att tycka om en till den grad att man försöker utplåna sig själv i sin strävan att lyckas.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hm, det var en konstig grej du lagt som bildbyline. Ännu konstigare att presentationen är "Man, 20 år, från Ale". Även om du vill vara anonym kan du väl lägga in något lite mer sant?

2006-05-29 @ 10:57:33
Postat av: Johnny

HELT fel är det ju inte. Hon har ju faktiskt BOTT i Ale (Sörgårdsvägen 4B i Nol, 1995-1997), även om hon inte var där särskilt ofta… eller hur det nu var. Man kan inte komma ihåg allt.

2006-05-31 @ 21:55:46
Postat av: Maria

Jag försökte faktiskt ändra pressen men då ville inte datorn samarbeta... Kallar du min fina PS-bild för konstig? *s*
Jepp, jag har bott i Ale men jag kommer inte att flytta till Sannum, gården var fin men hade ett hus i trädgården (som inte var gårdens trädgård längre utan det nya, fula husets)

2006-06-01 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0