prioriteringar

Eftersom vi får gäster till kvällen skulle vi göra ett ryck och städa undan. jag undrar ju vem det är som drar fram alla saker? kan ju inte vara vi som hinner få fram allt det på en enda liten vecka?
Nåja, mitt i det hela fick jag fixat ett av de viktiga projekten - städa bort alger från framrutan på 160 L akvariet. Kunde konstatera att jättedanio tydligen är VÄLDIGT nyfikna fiskar. De ville gärna vara med och kolla vad jag gjorde men hade hyfs nog att inte provsmaka på mig. Nu måste jag bara städa utsidan på karet med sedan har jag inget och skylla på för att jag inte fotar något.. 
Irriterande att bli så trött av ett par timmars städande och fejande? Det var ju inte ens någon storstädning - då hade jag nog lagt mig mitt på golvet för en tupplur, kan ju säga att höfterna bråkade som f-n efter mitt varv med dammsugaren, frustrerande att inte kunna göra vardagliga saker utan krångel...
Försöker tjuvkika på hoyasticklingarna jag tog, verkar som de rotar sig fint! Om det bara kan bli lite värme med så man kan börja skicka runt i byteskarusellen.... *längtar* Fast jag har ingen aaaaaaaaaaaaning om hur jag skall få plats med allt sedan *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0