plågsamma ljudförsök

Nu har vi varit på schlagerfestivalgenrep, det var inte fullt så plågsamt som jag var rädd för. Bebisen hårddiggade till Roger Pontare eller om det var sparkar i panik. Antagligen var det så dunka dunka-bas att det var kul att sparka i takt.
Började dagen med att jag hämtade upp Y och gick och åt kebab, den var liten och mesig så vi var genast tvungen att gå och äta glass. Vi behövde mycket glass så vi gick på fructus, vi behövde ha en fånigt dyr glass som var stor som en olympiad (det närmaste vi kom var en glass som hette EM 92, den valde vi inte. På väg dit lyckades vi hamna på kondomeriet där jag inte behövde köpa en gullig grön lavdildo för den kostade nästan femhundra spänn...
Hann köpa annat nödvändigt däremot. Pysselsaker på panduro, gipsbindor att gjuta av magen med när den blir enorm och en änglapingla (sånt smycke som har en bjällra i sig). plus att jag , taktisk som jag är, behövde köpa en stor och tung trädgårdsbok som jag släpade runt med.
Scandinaviums trappor är inget för gravida kvinnor kan jag säga! Tror att de på sammma rad blev lite irriterade när de försökte springa förbi oss och jag vägrade flytta på mig särskillt mycket - jag var inte vidare mobil vid det laget.
Har ingen direkt favorit  efter genrepet men gynter och rednex skall bort iaf så får vi se sedan. Carola kommer säkert att vinna fast hon har en tråkig låt och fortsätter åma framför fläkten - den här gången iklädd blå sparkdräkt...
Förresten skall det bli intressant att se om de får jämföra pontare med Barbapappa på mellansnacket ikväll - han såg inte direkt ut att uppskatta skämten....
Blir till att titta på sändningen ikväll och se vad de menade, kommer att stoppa ostbågar i öronen för att slippa rednex och så kommer jag att ta kisspaus när det är dags för "stativet", "jyrgen" och andra dagisinslag...          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0