normalt?

Jag har inte gett upp det här med vår... Även om det skall bli  -14 i natt om man skall tro prognoserna. Vi passede på att grilla bland snödrivorna i sju minusgrader... Hepp!  Ingen överhängande risk för att tända eld på hela granskapet då.
Stackars skalaren som jag räddade från ligisterna klarade tyvärr inte sig, den hade simmat vidare till fiskhimlen imorse. Trist med tanke på att jag haft den i över två och ett halvt år... men jag har ju kvar två av dess syskon fortfarande så några gammelfiskar har klarat sig.
Har köpt lite nya blommor med så jag är pank men lycklig. Blev några nya hoyor och så mitt livs första kamelia och är i glädjechock över att den inte tappade alla knoppar när jag kom hem med den... Så blev det en ny gardenia med många knoppar och nu har en ny slagit ut så parymdoften i vardagsrummet är rätt stark just nu. Fullt i fönstrena kan man kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0