Alla talar om fotboll

Eftersom hela världen just nu tycks kretsa runt fotbollen och de där som lever på att springa runt och jaga den på en gräsmatta får jag väl vädra mina åsikter med.
Jag är INTE intresserad av fotboll! Vanligtvis är inte sambon det heller men tydligen skall man tvingas se sveriges matcher eftersom det är VM. Hans argument var att om man vill se sverige spela får man passa på i kvalet eftersom det är högst otroligt att de kommer så mycket längre.... Nu visar det sig att det blir en match till att genomlida, åttondelsfinal (?) mot tyskland... Fast jag har finslipat taktiken och sitter vid datorn under matchen, när de mot för modan lyckas göra mål så hörs det på att kommentatorerna nästan får orgasm av chocken...
Kunde iaf konstatera att de i matchen mot england ÄNTLIGEN hade lite snyggare dressar, sambon och jag var eniga om att kycklingkostymerna inte var vidare lyckade och genast gick det bättre att spela?
Varför har vi en förbundskapten som ser ut att vara på campingsemester i sin säckiga träningsoverall när de andra förbundskaptenerna svettas i kostym?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0