snorig!

Fy! Jag känner mig väldigt förkyld och ynklig idag. Kände mig väl inte så pigg igår heller men då lyckades jag kravla mig ut på dagens ärenden. Innebär väl i och för sig att jag med gott samvete kan ta det lungt idag... Måste försöka få iväg ett mail till en inom kommunen och alla försök hitills har bara studdsat eller försvunnigt spårlöst ut i cyberrymden. Nu har jag dubbelkollat adressen så dj-lar borde det funka. Hamnar säkert som apam i inkorgen och blir slängt om jag väl får fram det...
Är på ett strålande humör idag och väldigt posetivt inställd till livet... eller var det tvärtom?  Känner mig stor och klumpig och ful och då är det tre månader kvar och på den tiden lär jag ju knappast bli mindre...  Undrar emellanåt vad katten jag gett mig in på... Skall vi verkligen bli föräldrar? vems idé var det egentligen? Hmmm
Var på fotoaffären igår och drägglade lite över en blixt. Får nog bli en sådan om man blir stadd vid kassa igen. lite sugen på fiskfoto  men då måste jag nog städa rutorna på akvarierna först om det skall bli annat än suddiga, grönprickiga bilder...
Nepp, får nog bli någon timme på soffan och se om jag lyckas läsa färdigt  reginald Hill idag. Kan iaf utnytja min arbetslöshet till fortbildning. Det är ju fördelen med det här yrket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0