övning gör mästaren

Det tjatade alltid mormors syslöjdlärare om när hon gick i skolan... Kna nog stämma med tanke på att mormor har övat och blivit väligt duktig på det där. Själv kämpar jag på med mitt bebissticke, är på andra byxbenet ochdet blir nog lite snyggare än dt första. Är ändå lite nevös för när jag kommer upp till de parti där jag måste komma ihåg att sticka bakvänt mot förra gången... Brrr... får se hur det går.. blir synd om det stackars barnet som förväntas bli klädd i plagget (om det nu blir färdigt)
Kan konstatera att det är fotografen och inte kameran som gör bilden. Suttit framför akvarierna och fotat nästan hundra bilder... Ett par blev bra, någon blev så sålig att den blev kul och på den nästa perfkta bilden så ser man kardinalfelet vid akvarifoto - Se för sjutton till att rutorna är rena innan du börjar!
Nåja, kan ju sysselsätta mig med det imorgon med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0