ingen dans på rosor

Tog mig igenom Reginald Hills bok nu. Kändes tyvärr som en besvikelse - en transportsträcka som efter (alltför) lång tid inte ledde någonstans. Det blev liksom aldrig intressant... Jag brukar ju gilla hans böcker så lite lurad känner man sig nästan.
Det som irriterar mig är att den hoppar bakåt i tiden. Fick intrycket av att den var nyskriven men den verkar bara nyöversatt (de har ju översatt serien i totalt fel ordning, började mitt i och släpper iväg d tidiga lite då och då eftersom de kommit på att de går att sälja). Paret Pascoes dotter är spädbarn, Wield har inte outat sin läggning och man vill bara skrika att "det där vet jag redan".

Vete katten vad jag skall börja läsa nu, är liksom inte sugen på något av det jag har hemma... Inte direkt på nått av det nya jag sett vara på G heller... Är bestämt lite kinkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0