gråväder

grått och trist ute, en minusgrad men det känns som mer när jag stack näsan utanför dörren för att ropa in djuren... Är håglös och försöker iaf bestämma mig för vad jag skall äta till frukost. Cravings i all ära man jag är inte övertygad om att jag verkligen skall ha vårrullar till frukost även om det är det jag är sugen på just nu... Annars tycks det mest utmärkande för mina sug vara att jag vill ha sånt som är svårt att få tag i. Palmmärg slutade de ju sälja för flera år sedan och för att få schysst indisk mat får jag pallra mig in till stan (för stort projekt just nu).
Känner mig smått invaderad, även om bebisen lugnat ner sig den här veckan så är det lite jobbigt att dels känna den och dels känna som om något bosatt sig i min hals..
Får väl bli ett försök att röja i papershögarna idag, någonstans i drivorna skall det finnas ett skrivbord har jag hört ryktas om. kan bli en spännande arkeologisk utgrävning..
och så var det det där med frukost med... ibland bli de små valen stora frågor *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0