abstinens

Vaknade redan halv åtta (vad det nu skulle vara bra för) och tänkte att jag kunde slappa famför datorn... Det gick inte, den vägrade ha någon internetuppkoppling förrän frammåt halv elva. Inget fel på uppkopplingen utan antaglige routern som inte ville vara med så dags på dagen. Så nu har jag parkerat framför datorn ett par timmar för att bearbeta mina abstinensbesvär som hann bryta ut...

Skall annars göra ett röj i 160 litersakvariet idag tänkte jag. Igår fick jag fixat till 110 l någorlunda och det är bara att fortsätta. Främst försöker jag bli av med andmaten. Vill egentligen ha den men inte överallt som den är idag... Sedan tänkte jag göra om inredningen lite i båda karen och så återstår det bara att städa upp lite i 300 L med så är allt på topp... men jag vet fortfarande inte om jag verkligen skall ha all de karen igång... Men annars blir det totalt ohållbar fisksoppa...  Har ju dessutom 60 L guppykar på sovloftet... det försöker man förtränga emellanåt. Borde kanske fixa lite med det med men det är relativt nystartat så jag vet inte riktigt hur jag vill ha det egentligen.
Kom hem med en orkide till igår, farligt med rea i matassären... det här är en ondicium tror jag men lite småledsen med skrynklor på bulberna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0