uppryckning?

Kanske skulle försöka att se livet från en lite ljusare sida?
Men det tar emot när man har ont på konstiga ställen, inte får sova ordentligt för man vaknar så fort man försöker vända sig, är dyngförkyld och min magailien lever sitt eget lilla liv som just nu inbegriper en förtjusning i att sparka mig i naveln.
Idag har jag lyckats vara aktiv i flera timmar i sträck. Inte för att jag uträttat några stordåd men jag har bakat och sorterat paper och lyckats göra mer än snigelfart under dagen. Sedan kom grannarna och bjöd över oss på kaffe och hembakta semlor. Himla trevligt!
Men jag längtar efter vår nu, trött på onödigt många minusgrader och snödrivor. Vill ha solsken, takdropp och snödroppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0