mör

Magsjuka och graviditet var ingen kul kombination.... Men man får väl glädjas att man sluppit ligga och prata med toaletten fram tills idag. Känner mig rätt mör  och sov större delen av gårdagen. Försöker peta i mig lite käk men är samtidigt lite feg... Har ingen lust att få tillbaka det där igen...
Skall nog däcka i soffhörnet större delen av dagen, annars är det möte på försäkringskassan i eftermiddag så jag kan inte sova bort hela dagen...
På onsdag skall jag på informationsmöte hos AF, på torsdag är det gravidyogan och på lördag jobbar jag... Till dess skall jag väl återhämtat mig någorlunda? Det värsta är väl att halsbrännan såg sin chans och blommade upp som en uppretad drake. Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0