äntligen

efter att ha ringt och tjatat om paketet två gånger idag (de hade inte en aaaaaaaaaaaaaaaaning om var det var någonstans) visade det sig att det var i lastbilen... men lastbilen kom inte uppför branta, hala backen idag så jag fick gå ner med kärra och baxa hem det. Sa att de fick packa grejorna på kärran åt mig för jag är tämligen gravid och bär inte...
Nu behöver jag iaf inte vara hemma och vakta lastbilar på ett tag, hurra! Fast jag har hunnit missa en del roligheter under dagen.
Bebis har haft ett träningspass på kvällen efter maten, hela magen går i vågor. Nu har jag halsbränna och är ynklig så med lite tur kommer jag i säng i vettig tid. (fan tro´t)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0