ynklig...

Fortfarande förkyld men kanske på bättringsvägen? Orkar iaf tycka vääääääääääääääääldigt synd om mig själv. Har sovit bort större delen av dagen och beodrade sambon att köpa med sig sådana viktiga saker som honung, isglass och apelsinjuice. Men det faktum att jag orkar känna efter hur ynklig jag är tar jag som ett tecken på att jag kryar på mig. Ringde till barnmorskan och sa att jag och min förkylning ger oss inte ut i världen idag så jag får vänta med att bli kontrollerad till nästa vecka. Bebisen är iaf piggare än vad jag är och börjar irritera sig på platsbristen tror jag. Förklarar att det kommer att bli torgskräck sedan när h*n flyttar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0