utökad sevice...

nu har jag lugnat ner mig angående posten. Fick knallat iväg till deras "företagscenter" det är där de har gömt de riktiga postkasörskorna som klarat utrotningshotet så långt.  Skönt med en ursäkt och ett trevligt bemötande. Nästa gång går jag defenetivt dit med mina paket istället...
Nu läste jag en blänkare i aftonbladet om en skånsk politiker som hittat ett fint sätt att locka en ny kundgrupp till biblioteket.... Frågan är bara hur intresserade de kunderna är av bibliotek även med en sån service? http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,815953,00.html
Man har ju haft många besökare som är stammisar på bägge ställen så det kanske inte är så långsökt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0