retsticka

Ingen bebis idag heller. (om den inte spurtar på två timmar) men då får jag ju iaf rätt i min förutsägelse att det blir en majbebis... Fast ett tag så trodde jag nästan det var på G i förmiddags eftersom jag hade så mkt känningar fast tji fick man, den bara retades...
Inget vidare väder för valborgsfirande, regnet öser ner och det borde ju göra att polisen slipper allt för mkt fulla ungar längs cortegen? Alltid lika sorgligt att se dem...
Har iaf tagit en långpromenad ihop med sambon och hunden. Jag kanske inte var så snabb men hunden var nöjd. Det hällregnade så man blev dyngsur men hunden blev blötast ändå för han passade på att ta ett antal bad...
Bara att fortsätta vänta...
Får väl gå och muttra Karian Boye citat för mig själv?

Trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0