I väntan på vadå?

Trött och ynklig idag. Skulle egentligen ha åkt in till stan för att fika med den grupp mammor jag fått kontakt med via nätet men kände att jag inte var i form varken för stadsresor eller social aktivitet så jag höll mig hemma idag. Fick ta ut hunden på en runda men det gick långsamt. Är mer sengångare än valross just nu. Tror jag måste fota magen igen för jag inbillar mig att den ändrat form sedan igår. Går och känner efter om det kan vara något på G men det är så vagt så det kan lika gärna fortsätta i tre veckor till. 6 dagar till BF och jag har sagt att jag inte insisterar på en majbebis längre... går bra att anlända nu... Fast bebisen kommer väl väl när den kommer ven fast jag är TRÖTT...
Fick skickat iväg sex olika paket med sticklingar idag, det är slutspurten på vårens stora byteskarusell så under veckan borde fyra paket dimpa ner i brevlådan (två har jag redan fått).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0