en glimt av kaos

Kravlade mig upp ur sängvärmen tidigt idag för vi skulle gå på visning av förlossningsavdelningen på Mölndals sjukhus. Lika bra att gå på den tidigaste tiden så kunde jag lifta med sambon in till stan och så bara för honom att dra till jobbet sedan. Lite uppskärrande att hela skocken som skulle på visning blev införsta på avdelningen lite tidigare för att de skulle ha ut en akutpatient... (det är då man håller för öronen och blundar.. nej, skämt å sido så är det ju bra att de kan åtgärda det mesta som inträffar) Det verkade på det hela taget vara en smått kaosartad morgon för dem där så vi fick inte se så väldigt mkt men det är skönt att ha rekat vart det är och veta lite vad som gäller. Kan ju vara bra förberedelse så här tio dagar före BF.
Men det går fortfarande inte in att det skall bli en bebis - även fast den tar spjärn med fötterna i levern och trycker ner huvudet så det ilar i hela kroppen... Får väl se om magen sjunker ner något nu eller om det bara är lite allmän gymnastik. Räknar ju med att gå över med tanke på att jag var tre dagar sen och sambon ännu mer men man vet ju aldrig vad sånna där ailiens bestämmer sig för.
Iaf inte så förkyld längre så det var skönt att komma ut i det fina vädret... men jag åkte hem efter visningen för det var liksom inte så mycket annat att hitta på. Lite för tidigt för att kika i affärer och dessutom är jag lite för pank för sånna nöjen den här månaden...

Kommentarer
Postat av: Jens

Idag var jag på biblioteket i Stenungsund. Tre gånger till och med.

2006-04-20 @ 19:33:15
Postat av: Maria

Där ser man, fast inte på morgonen när jag jobbade iaf...

2006-04-21 @ 17:36:07
Postat av: Jens

Jo, jag såg dig allt, men då satt jag ute i fiket. På eftermiddagen när jag var inne och kikade var du väck.

2006-04-21 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0