...än är det vinter kvar säger mor

jag hade lite motgångar igår. Fikade med det trevliga gänget mammor som jag hittat via nätet och eftersom det var ont om plats så satte vi oss på uteserveringen. Tyvärr åkte min jacka fortfarande omkring i bilen när jag skulle ge mig iväg på morgonen så jag fick oplanerat börja ha min tunnare skinnjacka - som inte kår att knäppa över magen längre... Vi hade filtar med men idag är jag tämligen förkyld... Fast jag träffade ju minst två rejäla förkylningar uppe i stockholm så de passar väl på att bryta ut när man låter sig förledas av vårkänslor.
Sedan trodde jag att jag skulle gå på orkideutställning i botaniska trädgården. Det skulle jag inte för de stängde växthusen klockan fyra. Lagom snopet... jag fick trösta mig med en tur i deras butik, ibland har de lite lustiga och ovanliga saker där... gick därifrån med en gulblommande clivia (jag behövde den).
Fast idag är jag snorig och ynklig och på det hela taget är det synd om mig och om min mage som nu lagt in protest mot allt promenerande och flkängande som varit de senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag hittade en elev med bar överkropp utanför skolan idag (en kille).

2006-04-11 @ 13:43:03
URL: http://www.yfronten.blogg.se
Postat av: maria

inte plocak elever - de är fridlysta!

2006-04-14 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0