Internationella nalledagen

Det är det faktiskt idag!
Jag har begått min debut som "sagotant" och överlevt. Grupp nummer två var läskigt stor men då hade jag ju fått öva lite. Hade tur och slapp göra allt själv utan en kollega kom och ordnade sång och musik - jag behövde bara läsa sagan. Tur att man kan storyn i "Guldlock och de tre björnarna" någorlunda, då kan man skarva när man inte riktigt ser var man är i storyn.
Dagens bästa replik orsakade iaf diabildsvisningen. En liten gosse sa efteråt "vilken fantastisk vägg som kan visa bilder" (hade diaprojektorn i ett annat rum) Ibland är de söta de små liven.
Återstår bara att se om jag lyckas smitta alla med min förkylning. Rösten höll iaf så jag hade inget att skylla ifrån mig på.
Nu säger min mat och sovklocka att det är lunchdags. Bäst att lyda.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har jag missat internationella nalledagen? Jag som skaffat mig en egen bakisnalle... Ha, en vägg som visar bilder, ja, det skulle man ha. Brukar vara löjligt förtjust i ett slags projektorlampa på IKEA som bland annat kan visa älgarmen har inte hittat på nåt lämpligt ställe att placera en sån.

2005-10-28 @ 14:04:19
URL: http://yfronten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0