Höstrusk

Det är ett riktigt skitväder idag, jag förstår inte vad man skulle ur sängen att göra egentligen. Kallt, blåsigt, regnigt, grått... Blir nog inte riktigt ljust ute någon gång idag. Nu är det dags att gå i ide. Eller iaf att krypa ner under en filt i soffan med en god bok och vvarmt te...
Försöker samla mig till att göra lite nytta på jobbet men det känns lite motigt idag. Har redan packat två boklådor så helt oföretagsam är jag nog inte i alla fall.
Skall unna mig några minuter till vid datorn och nojja över att jag lät mig övertalas att hålla sagostund på torsdag. Med den här envisa förkylningen så kanske inte min röst vill vara med då? (sade hon hoppfullt). Det är nog jättekäckt med en snorig bibliotekarie som håller sagostund för en dagisgrupp? Läge för bacillbyte helt klart...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Klart man ska kasta baciller på alla barn man ser! Träffar man otrevliga vuxna kan man hosta lite på dem också. Hoppas du genomlevt alternativt sluppit undan bokpratet.

2005-10-25 @ 14:20:46
URL: http://yfronten.blogg.se
Postat av: Ylva

Öh, torsdag, sa du. Ja, men bli riktigt svinhes då.

2005-10-25 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0