Hatmail

Nu har jag skrivit ett irriterat mail till AdLibris kundtjänst... Har klagat på dem förut för att de levererat så mycket senare  än vad de utlovat. det är skillnad på fyra dagar och åtta... (plus helg) . Den här gången beställde jag på lördag, fick orderbekräftelse där de skrev en leveranstid på tre dagar. Efter tre dagar hade de inte ens fått iväg paketet till postterminalen... på fredag kväll fick jag koll på att paketet kommit till utlämningsstället och fick ut det med hjälp av kollinumret. Avin kom på måndag (med en lapp som uppmanade mig att hämta mitt paket snarast för de hade platsbrist!). Lite irriterad blev man ju eftersom jag tyckte att det var väl segt och så kom den resterande boken i ordern idag... eller det trodde jag för de puckona hade skickat fel bok! Jag fick ett ex till av en som de skickat i föregående order men på fakturas stod det rätt boktitel. Så nu har jag försökt att inte skriva riktigt lika grinigt mail som jag känner mig...
Till saken hör att jag fick fri frakt på den här ordern som en muta för att ge dem en ny chans trots att de schabblat med mina leveranser förut. Gissa om jag är motiverad att beställa från dem nått mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0