Färdig

Är så trött så jag inte vet vad jag heter men kunde ändå inte sova imorse. Tror att jag gått på envishet sista veckan bara för att inte sluta mitt vikariat med att bli sjuk. Nu är jag snorig och har ont i halsen och är inte ens hungrig (vilken är sensationellt eftersom jag haft aptit för två de senaste månaderna). Blir ingen nyårsfest men just nu känns det nästan bara skönt eftersom jag inte vet hur jag skulle orka vara trevlig. Förmodligen inte Lasse heller som fortfarande är hostig och trött och mest går och svär över telefonen han köpt, sa till försäljaren att han inte ville ha en med vitt men fick ändå det. Kan hålla med om att det inte var det snyggaste jag sett men eftersom jag är van vid min telefon så är jag härdad. Tycker att min mobil är ful och inte håller laddningen så länge som jag vill och dessutom så vägrar den skriva vad jag vill skriva när jag skall skicka sms...
Blir nog en underbar nyårsafton med två förkylda surkart i var sin ringhörna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0