storverk...

Ha! Nu är kalasandet avklarat! Barnet gillade paket, tårta o att gästena gick *s* men det blev en rätt lyckad tillställning äen om jag var tokstressa o bitsk för att saker o ting trasslade in i det sista.
Idag har vi satt fem sorters potatis, tio kilo ungefär om man lägger ihop det... Gick oväntat smidigt men i får väl se hur mycket man svär när det är dags för at kupa eländet *s* Diskade finporslinet från igår för hand, gick rät smärtfritt när jag väl tog itu med det..Sedan har vi softat lite och C o J kom över o grillade samt åt rabarberpaj.  Rätt kul att det är tredje veckan i rad vi kunnat skörda nog till en paj, jag satte verkligen ner min ynka lilla rabarberrest från gamla huset på rätt ställe här. Tidiga rabarber nu o full fart...
Dessutom har jag deklarerat idag, nästan utan sammanbrott vilket nog får sägas vara rekord.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Wiee för födelsedag och kalasande. Grattis till fröken H. <3

2009-05-04 @ 00:00:47
URL: http://morrdraken.wordpress.com
Postat av: Sonja

Rabarber... smask :D

2009-05-06 @ 10:16:11
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0