jobbångesten kommer krypande...

Var sjutton har min semester tagit vägen???
Har snorat bort de flesta dagarna känns det som. Inte precis vad jag tänkt mig när jag frihetsrusig drog från jobbet innan jul. Nåja, jag har iaf hunnit läsa rejält mkt. Tre böcker bara iår vilket känns som en bra början 
Nu väntar en ny termin o jag är rätt kluven, det känns lite oöverstigligt med sex månader även om det är rätt uppstyckat med lov. (jag vet ju att iaf vissa dagar kommer att bli helvetesjobbiga, så funkar det liksom) men samtiddigt finns det faktiskt en del av mig som är sugen att ge sig "på´t igen!". Det är jag rätt tacksam för annars hade det blivit olidligt. Dock är jag inte direkt sugen på att gå upp tidigt o vara på jobbet klockan åtta imorgon. Har ju vant mig vid att sitta o slösurfa o att läsa halva natten...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm.. jobbångest är inte kul. Min försvann för 1,5 år sedan när vi flyttade hit och dessutom startade vårt eget företag. Slut på ekorrhjulen!

2009-01-06 @ 21:30:03
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Malin

Åh, jag känner precis som du! Fast det var ganska okej ändå, när man väl kom dit och imorgon är det ju fredag :D

2009-01-08 @ 19:38:16
URL: http://minimallasblog.blogspot.com
Postat av: Malin

Åh, jag känner precis som du! Fast det var ganska okej ändå, när man väl kom dit och imorgon är det ju fredag :D

2009-01-08 @ 19:41:27
URL: http://minimallasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0